Wielkość tekstu
Kontrast strony

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
Wielkość tekstu
Kontrast strony
Szkolenia - Dostępność - szkolenia - Dostępna instytucja

Dostępna instytucja

Dostępna przestrzeń i usługi to korzyść zarówno dla klientów, jak i pracowników. Zmień swoją instytucję na lepsze!

Opis szkolenia

Szkolenie odbywać się będzie w formie stacjonarnej lub zdalnej w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin dydaktycznych. Ma ono charakter wstępny i stanowi dobrą bazę wyjściową do pogłębiania wiedzy.

Szczególny nacisk położony zostanie na praktyczne przykłady wdrażania dostępności w funkcjonowaniu instytucji takich jak np. urzędy.

Cele i efekty szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników instytucji publicznych do kontaktu z osobami ze szczególnymi potrzebami. Ponadto Uczestnikom zostaną przedstawione dobre praktyki w zakresie zapewniania dostępności cyfrowej oraz komunikacyjno-informacyjnej.

Zdobyta wiedza wykorzystana zostać może w czasie tworzenia różnorodnych zapytań ofertowych.

Ogólny program szkolenia

  1. Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami – elementy savoir-vivre
  2. Rozpoznanie podstawowych potrzeb klienta
  3. Podstawowe technologie wspierające komunikację alternatywną
  4. Podstawa prawna – co musi być dostępne?
  5. Automatyczny audyt dostępności cyfrowej strony internetowej
  6. Dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy w tworzeniu stron internetowych
  7. Informacje kluczowe dot. dostępności cyfrowej i komunikacyjno-informacyjnej w zamówieniach publicznych
  8. Ważne elementy dostępności architektonicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami – dostępność portierni, ciągów komunikacyjnych pionowych i poziomych oraz pomieszczeń obsługi klienta

Masz pytania? skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
phone 609 23 13 04

Lub wypełnij formularz kontaktowy


Serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.