Wielkość tekstu
Kontrast strony

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
Wielkość tekstu
Kontrast strony
Szkolenia - Dostępność - szkolenia - Dostępna przychodnia POZ

Dostępna przychodnia POZ

Otwarte drzwi dla pacjentów, komfort pracy dla personelu, zysk dla placówki. Z dostępnością to proste!

Opis szkolenia

Podczas zajęć pracownicy zdobędą wiedzę umożliwiającą inicjowanie i podtrzymywanie kontaktu dopasowanego do potrzeb odbiorcy. Zostaną zapoznani – z wykorzystaniem praktycznych przykładów i ogólnodostępnych narzędzi – z podstawami zapewniania dostępności infografik, oznaczeń wewnątrzbudynkowych oraz dokumentów przeznaczonych do druku.

Cele i efekty szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników przychodni POZ do profesjonalnej obsługi klienta ze specjalnymi potrzebami. Ze szczególnym naciskiem na zdobycie wiedzy o tym, jak za pomocą dostępnych oznaczeń wewnątrzbudynkowych oraz dostępnej dokumentacji okołomedycznej, takiej jak np. deklaracja zmiany przychodni, można zapewnić wyższy poziom profesjonalizacji świadczonych usług, bezpieczeństwo i zwiększyć komfort zarówno pacjentów, jak i pracowników.

Ogólny program szkolenia

  1. Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami – elementy savoir-vivre
  2. Rozpoznanie podstawowych potrzeb klienta
  3. Podstawowe technologie wspierające komunikację alternatywną
  4. Dostępność cyfrowa infografik i oznaczeń wewnątrzbudynkowych
  5. Dostępność cyfrowa dokumentów pod kątem materiałów do wydruku
  6. Ważne elementy dostępności architektonicznej dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami – dostępność rejestracji, toalet oraz gabinetów

Masz pytania? skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
phone 609 23 13 04

Lub wypełnij formularz kontaktowy


Serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.