Wielkość tekstu
Kontrast strony

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
Wielkość tekstu
Kontrast strony
Szkolenia - Dostępność - szkolenia - Dostępny hotel

Dostępny hotel

Jakość, wizerunek, więcej lojalnych klientów. Z dostępnością to proste!

Opis szkolenia

Szkolenie odbywać się może w formie stacjonarnej lub zdalnej w wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin dydaktycznych. Jest odpowiedzią na zmieniająca się strukturę społeczeństwa, w którym regularnie wzrasta procentowy stosunek osób ze szczególnymi potrzebami.

Zajęcia przeznaczone są dla osób mających bezpośredni kontakt z klientem, także odpowiedzialnych za marketing oraz kierownictwo.

Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z trudnościami, na które natrafiają osoby ze szczególnymi potrzebami. Nauczą się również obsługi technologii umożliwiających komunikację alternatywną oraz obsługi narzędzi zapewniających dostępność cyfrową, a tym samym dającym możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Cele i efekty szkolenia

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności zapewniających możliwość personalizacji oferowanych usług do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz zapoznanie z technologiami, które wspomogą profesjonalizację kontaktu z klientem.

Ogólny program szkolenia

  1. Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami – elementy savoir-vivre
  2. Rozpoznanie podstawowych potrzeb klienta
  3. Podstawowe technologie wspierające komunikację alternatywną
  4. Dostępność cyfrowa infografik i oznaczeń
  5. Automatyczny audyt dostępności cyfrowej strony internetowej
  6. Dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy w tworzeniu stron internetowych
  7. Ważne elementy dostępności architektonicznej dla wynajmujących ze szczególnymi potrzebami – dostępność recepcji, restauracji hotelowych oraz pokojów

Masz pytania? skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
phone 609 23 13 04

Lub wypełnij formularz kontaktowy


Serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.